16 Haziran 2013 Pazar

İzmir - Akşehir : 1. Gün - Molalar, ilk kaza, meyve ağaçları


25 Mayıs 2013 Cumartesi, 08:17
İlk istirahat yerim bu taşın üstü.




DUT AĞAÇLARINI SEVİYORUM
25 Mayıs 2013 Cumartesi, 09:51
Yoldaki dut ağaçlarını seviyorum.  Yanıma köyden gelen yarım kilo dut kurusunu getirmemin saçmalık olduğunu o an anlamam gerekirdi. Ama Afyon'da aklım başıma geldi ve onun ağırlık olduğunu anladım, atmak zorunda kaldım. Tabi bulguru da , makarna ve tarhanayı da vs… onca yol bu kadar ağırlığı taşımak aptallık.  
Sanki Çin'deki gobi çölünü geçiyorum.



Salihli
25 Mayıs 2013 Cumartesi, 11:48
İstirahat


25 Mayıs 2013 Cumartesi, 12:21
Saatlerdir pedal  çeviriyorum ve güneş tepemde. 12:21. Giysim arka tekere öyle bir dolandı ki. Arka teker kilitlendi . ani bir firen. 15 -20 dk. Onu çıkarmaya uğraştım.
15-20 dk neki, güneş tepenizdeyse ve yorgunsanız.  Bide medeniyete uzaksanız. Biraz sıkıntılı oluyor.


25 Mayıs 2013 Cumartesi, 13:57
Güneş yakıyor  ve suyum bitti. köyden geçiyordum bir eve gittim ve teyzeden  su istedim.  Nereden geldiğimi ve nereye gittiğimi sordu.  Cevabı “vah vah senin karnında açtır yemek istermisin”   yeni dünyalar  teyzenin bahçesinden.



25 Mayıs 2013 Cumartesi, 16:26
Sıcakta uzun bir yol gidip dağın başında böyle bi yer bulunca insan ne kadar rahatlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder